Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office manager

Voor een boeiend bedrijf in Utrecht ben ik op zoek naar een dynamische office manager voor 32 uur per week. Hybride werken is zeker bespreekbaar. Ik zoek iemand die zich nergens te goed voor voelt en alles wil regelen en organiseren op kantoor en ook de directeur en het MT wil ondersteunen. Leuke functie voor een kandidaat die erg daadkrachtig en pro actief is, gewend is om in een drukke omgeving te werken, die netjes en secuur kan werken en die er voor zorgt dat alle collega’s hun werk kunnen doen en jullie samen het team versterken. Krijg jij daar een warm hart van?

 

Taken:

  • afspraken maken
  • Agendabeheer
  • Interne bijeenkomsten organiseren
  • Verjaardagen, verhuizingen en jubileum regelen
  • Algemene mailbox beheren
  • Verantwoordelijk voor salescontrol zoals het reviewen van offertes
  • Kleine HR zaken regelen
  • facilitaire zaken.
  • Ondersteunen directeur en het MT
  • Goed kunnen werken met Office 365
  • NL moet goed zijn!

 

Salaris is max €3400,- obv 40 uur. Je krijgt een telefoon & laptop. Pensioen en verzekeringen zijn goed geregeld. Parkeren is goed te doen. Ze zitten aan de rand van Utrecht.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Dan zie ik heel graag je cv tegemoet! Dat mag naar madeleine@meijerrecruitment.nl