Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office manager – 32-40 uur

 

Voor een opdrachtgever in Zeist ben ik op zoek naar een office manager met een paar jaar werkervaring die verder wil groeien in deze leuke en uitdagende baan of een office manager die er een tijd uit is geweest maar heel graag wil voor 32 uur aan de slag wil. Het gaat om een veelzijdige en dynamische functie waarin je kan regelen en organiseren, meedenken, ondersteunen en werk naar je toe kan trekken en waar zeker ruimte is om eigen initiatieven te nemen. Het gaat om een bedrijf waar ze hard werken maar waar ook zeker tijd is voor plezier en samen zijn.

Werkzaamheden:

-Organiseren en coördineren van in – en externe afspraken

-Ondersteunen van de consultants

-Meedenken & intiatieven nemen

-Ontvangen van gasten

-Het naar je toetrekken van verschillende projecten en werkzaamheden

-Organiseren van inhousedagen

-Verzorgen van correspondentie, relatiebeheer, telefoonbehandeling etc.

-Notulen uitwerken en hieruit voortvloeide acties in gang zetten en voortgang bewaken

-Verantwoordelijk voor facilitair management

-Werken in een mooie een inspirerende werkomgeving

 

Belangrijk:

-Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding

-Je hebt al enige jaren ervaring in dit vakgebied

-Je bent 32 uur, 4 dagen beschikbaar, 40 uur is bespreekbaar.

-Je bent handig met Social Media en computerprogramma’s

-Je Nederlands is uitstekend in woord en geschrift

-Je past binnen een informele werkomgeving die formeel is naar buiten

-Woonachtig in de nabije omgeving

-Vrijdag werken is een must

 

 

Ben jij de kandidaat die ik zoek en wil jij je verder ontwikkelen als office manager? Mail dan je motivatie en cv naar madeleine@meijerrecruitment.nl en dan neem ik contact met je op.