Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Bestuurssecretaresse

Voor een maatschappelijk betrokken groot en dynamisch bedrijf in Apeldoorn, zijn wij op zoek naar een daadkrachtige, pro actieve, enthousiaste en professionele bestuurssecretaresse voor de RvB. Iemand die het leuk vindt en weet hoe je op hoog niveau een bestuurder ondersteunt en volledig ontzorgt en hij  feilloos zijn werk kan doen en jij al een paar stappen voor bent op wat hij moet en kan doen. En het ook leuk vindt om die sparringpartner te zijn! Het bestuur heeft een mooie professionaliseringsslag gemaakt en ze zijn nu aan het bouwen. Vind jij het leuk om verder mee te bouwen en daar in mee te denken? Dan is dit echt een mooie plek om te werken!

Je werkt samen met nog twee andere bestuurssecretaresses en samen bouwen jullie verder aan een professioneel team waarin iedereen zijn eigen bestuurder ondersteunt maar waar jullie ook samen dingen regelen en organiseren maar je eigen verantwoordelijkheden hebt. Een leuke en dynamische werkomgeving waarin je elkaar ook kan overnemen in tijden van vakantie of ziekte. Belangrijk is dat je gevoel hebt voor onderliggende verhoudingen en organisatiesensitief bent.

Het is fijn wanneer je in omgeving van Apeldoorn woont en max een half uur reizen hebt. Het bedrijf is goed bereikbaar met de auto en genoeg parkeergelegenheid.

 

 De werkzaamheden: 

  • Complex agendabeheer: urgentie en prioriteiten stellen bij aanvragen voor een afspraak, anticiperen op gemaakte afspraken (verkrijgen van informatie en zorgdragen voor de nakoming van gemaakte afspraken); 
  • Afhandelen van inkomende en uitgaande correspondentie; 
  • Beheren algemene mailbox secretariaat RvB en monitoren mailbox van jouw RvB lid; 
  • Voorbereiden en plannen van vergaderingen: zorgdragen voor alle benodigde stukken zoals agenda (het doen van agendavoorstellen), het voorbereiden/uitwerken van documenten en presentaties en het regelen van facilitaire zaken hiervoor; 
  • Het notuleren van vergaderingen van de Raad van Toezicht, waaronder ook de vergaderingen van de Auditcommissie: het maken van verslagen met actie- en besluitenlijsten en de opvolging daarvan monitoren; 
  • Beheren en bewaken van (persoonlijke) dossiers; 
  • Eerste aanspreekpunt zijn bij vragen en andersoortige situaties, terugkoppeling naar de (secretaris) Raad van Bestuur; 
  • Bijdragen aan een goed en efficiënt functionerend bestuurssecretariaat. 

 

Het gaat om een vaste baan voor 36 uur, 4×9 of 32 uur in overleg. Voorkeur op kantoor werken, wellicht op termijn een dag thuis.

Salaris €4500,- obv 36 uur, vakantiegeld 8%, reiskostenvergoeding, laptop, telefoon.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Mail dan je cv naar Madeleine@meijerrecruitment.nl en ik bel je snel met meer informatie over het bedrijf. Ik ben er geweest dus kan je er alles over vertellen, over de sfeer, collega’s etc.

 

Tot snel!