Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Management assistent – 32/36u

Voor een interessant, middelgroot en dynamisch bedrijf in Utrecht (naast het station) ben ik zoek naar een management assistent (vaste baan!) die van veel afwisseling houdt en die regelen en organiseren in het bloed heeft zitten.  Een management assistent die het leuk vindt om te ondersteunen, om in een team te werken en ook iemand die het leuk vindt om de telefoon aan te nemen, gasten te ontvangen en wat facilitaire taken op te pakken.

Ik zoek iemand die goed met het office pakket overweg kan en het leuk vindt om in een functie te groeien en te leren. Dus heb jij nog niet zoveel werkervaring, ook dan ben je welkom om te reageren!

Ben jij degene met HBO werk – en denkniveau die lekker hands on en pro actief is? Iemand die zelf werk ziet of ziet dat een collega druk is je wat kan overnemen? Je zit met nog vier andere leuke collega’s op een business unit waar je samen er voor zorgt dat de collega’s/ managers hun werk goed kunnen  doen.

Voel jij je nergens te goed voor en vind je het heerlijk om verschillende ballen in de lucht te houden? Ben jij beschikbaar voor 32 of 36 uur? Dan kom ik graag met jou in contact!

 

Taakomschrijving:

-Agenda

-Mail

-Ontvangen van gasten

-Maken van agenda’s voor overleg

-Lichte reizen boeken

-Vergaderzalen in orde maken

-Koffie/thee organiseren

-Bijeenkomsten organiseren

-Facilitaire zaken oppakken

-Administratieve gegevens in het systeem verwerken en zorgen dat alles up to date blijft en je alle info hebt.

 

Je krijgt een jaarcontract met goede arbeidsvoorwaarden. Je salaris is max €3750,- obv 36 uur en afhankelijk van je werkervaring. Je reiskosten worden vergoedt en je krijgt een laptop en telefoon. Hybride werken is mogelijk!

 

Als jij jezelf dit helemaal ziet doen dan ontvang ik heel graag je cv. Dat mag naar Madeleine@meijerrecruitment.nl

Tot snel!