Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office manager (tijdelijk)

Bij een toonaangevend bureau in Hilversum zoek ik een sprankelende, enthousiaste office manager die het leuk vindt om per 1 maart ’22 een zwangerschapsverlof tot 1 augustus ’22 op te pakken. Iemand die graag het gezicht van de vestiging wil zijn. Je onderhoudt contacten met de klanten en je bent het aanspreekpunt voor alles op kantoor.

 

Je vindt het heerlijk om te zorgen dat alles er netjes uitziet, dat de koelkast gevuld is, de pennen en potloden besteld, je organiseert klantbijeenkomsten, de maandmeetings met collega’s, de kennissessies, interne borrels en uitjes. Je kunt de functie lekker naar je eigen hand zetten. Zelf initiatieven en out of the box denken wordt erg gewaardeerd. Ze zoeken iemand met frisse ideeën.

 

Naast deze werkzaamheden ben je ook verantwoordelijk voor de communicatie- en marketing activiteiten. Doen van marketingacties, onderhouden van social media, organiseren van klantevents en de website. Je doet alles van de planning tot de uitwerking.

 

Ik zoek dus echt een organisatietalent die dit heerlijk vindt om te doen. Samenwerken en de verbinding met collega’s zoeken is voor jou vanzelfsprekend. Je komt te werken in een hecht team met fijne en professionele collega’s.

 

Zij bieden jou een fijne, open en informele werkomgeving voor 32-40 uur, eventueel met een dag thuiswerken. Een fijne werklocatie en een passend salaris met een laptop, mobiel en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Heb jij ervaring met marketing activiteiten? En is je Engels in woord en geschrift goed? Dan zie ik heel graag je cv met foto en motivatie tegemoet.

Je kan het mailen naar: Madeleine@meijerrecruitment.nl