Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Assistent Office Manager (tijdelijk)

Voor een consultant bedrijf in Utrecht zoek ik een klantgerichte assistent office manager. Wil jij graag ervaring op doen of  wil je een switch maken in je carrière of spreekt het ondersteunen je gewoon aan? Dan is dit wellicht een leuke opdracht voor je! Leuke, veelzijdige opdracht voor 16- 20 uur in de week verdeeld over 4 dagen (ma t/m do) waarin je de office manager ondersteunt in alle dagelijkse taken.

 

Jouw Taken:

-Gastvrouw

-Vestiging netjes houden

-Voorraadbeheer van de pennen en potloden tot koffie/thee en lunch regelen.

-Schrijven van verjaardagskaarten, bloemen bestellen etc.

-Contact met de schoonmaak onderhouden

-Cursusmateriaal versturen en pakketten klaarmaken

-Facturen inbox doorsturen naar de desbetreffende persoon

-Examens inscannen en versturen.

-Post

-Etentjes regelen etc.

 

Je wordt gedetacheerd voor de periode van 4 maanden. Het salaris is €2250,- obv 40 uur.

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Dan zie ik graag je cv met foto tegemoet. Dat mag naar madeleine@meijerrecruitment.nl