Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office Manager

Voor een interessant bedrijf in Hoofddorp ben ik op zoek naar een veelzijdige Office Manager (HBO) die een uitdagende baan zoekt! Jij bent die collega die collega’s, management, leveranciers en klanten een hoge kwaliteit dienstverlening kan bieden. Jij bent het visitekaartje en de ontzorger in één.  Iemand die werk ziet, out of the box kan denken, prioriteiten kan stellen, meedenken en werk naar zich toe trekt. De functie is voor 4 of 5 dagen, vaste baan.

 

Je werkzaamheden bestaan uit:

-Gastheer/vrouw van alle bezoekers van het kantoor

-Zorgen dat de vestiging netjes en representatief is

-Voorraad beheer

-Contract management t.a.v de opdrachten

-Ondersteunen bij HR activiteiten

-Afspraken met kandidaten maken, cv’s in lay out zetten etc.

-ICT beheer ( Internet, laptops, telefoon etc) en contactpersoon richting ICT partner

-Organiseren van feestjes, bijeenkomsten, uitjes etc.

-Verwerken van mutaties

-Het zorgdragen voor het up to date zijn van alle benodigde documenten voor het werkproces

-Ondersteunen marketing met o.a mailings

-Ondersteunen van het management

-Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

-Salaris naar werkervaring, rond de 3000,- / 3500,- obv 40 uur.

 

Ben jij die Office manager met deze werkervaring en/of capaciteiten dan kom ik graag ik contact met je! Mail je cv met pasfoto en motivatie naar Madeleine@meijerrecruitment.nl