Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office Manager

Voor een consultancybureau in Amsterdam ben ik op zoek naar een veelzijdige, zelfstandige en ambitieuze office manager (32u) met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, stressbestendig is, die zich nergens te goed voor voelt. Iemand die in zijn hart een pro actieve office manager is en of er in kan groeien en het heerlijk vindt om alles voor iedereen te regelen en te organiseren en zorgt dat het vlekkeloos verloopt op kantoor.

Het bedrijf zit op een centrale, mooie lokatie bij het Vondelpark, goed te doen met ov en de auto of fiets.

 

Functie omschrijving:

-Goed agendabeheer voor twee consultants

-Ondersteunen consultants

-Ontvangen van bezoekers

-Telefoon

-Urenregistratie

-Verzorgen kantoorartikelen

-Alle facilitaire zaken er omheen

-Presentaties maken

-Reizen boeken

-ICT aanspreekpunt (office 365)

-Website beheren/handig met Apple/Mac/Iphone/Internet zoeken

-Lunches regelen

-Zorgen dat de vestiging er netjes uitziet

-Engels in woord & geschrift (basis)

 

De functie is in eerste instantie voor drie dagen in de week maar dit kan in de toekomst meer worden, afhankelijk van de werkzaamheden. Belangrijk is dat je flexibel beschikbaar bent voor 3 dagen maar ook nu al af en toe 4 dagen kan werken.

Salaris in overleg.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Dan kom ik graag met je in contact. Ik zie heel graag je cv en motivatie op de mail. Dat mag naar Madeleine@meijerrecruitment.nl

Je hoort snel van mij.