Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office manager

Voor een internationaal en groeiend bedrijf in Soest ben ik op zoek naar een office manager (4-5 dagen)die zelfstandig kan werken, een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft, een hands on mentaliteit heeft en het heerlijk vindt om lekker bezig te zijn, zich nergens te goed voor voelt en lekker wil regelen en organiseren zodat alles voor het bedrijf vlekkeloos verloopt. Belangrijk is dat je Engels en Nederlands goed zijn en je de telefoon in het Duits kan doorverbinden. Ik zoek iemand met een grote portie enthousiasme die snel kan schakelen.

 

Taken:

-Organiseren van reizen (zelfstandig)

-Ondersteunen directie

-Organiseren van beurzen, hotels regelen etc.

-Correspondentie

-Telefoon

-Notuleren van vergaderingen (1x pm)

-Genereren van rapportages

-Inkopen van kantoor en schoonmaakartikelen

-Leidinggeven aan de huishoudelijke dienst

-Agendabeheer

-Koffie/thee verzorgen

-Bijhouden personeelsdossiers, vakantiedagen, contact met uitzendbureaus, bijhouden arbeidsvoorwaardenboek, registreren opleidingen, contact bedrijfsarts/arbodienst

-Contacten met klanten, leveranciers, verzekeringen, alle afdelingen van het bedrijf.

-Jaarcontract, salaris €2600,- – €3000,- obv 40 uur.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen en heb je de gevraagde werkervaring dan zie ik heel graag je cv met motivatie tegemoet!

Je kan het mailen naar Madeleine@meijerrecruitment.nl