Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office manager

Voor een superleuk, hardwerkend en enthousiast bedrijf in Soesterberg ben ik op zoek naar ook een enthousiaste, doorgewinterde office manager voor 4 dagen in de week. Iemand die echt de spil is van het bedrijf is, werk ziet, zelfstandig taken oppakt, het leuk vindt om mee te denken, te sparren en de drive heeft om samen voor een mooi bedrijf te gaan. Je werkt in een klein team van drie man waar je ook wel eens alleen zit. Je hebt een afwisselend takenpakket waarbij je heel goed met MS office moet kunnen werken, handig met documenten en goed met social media overweg kan. Je kan in de toekomst meegroeien met het bedrijf en meegroeien in de ondersteunen van de werkzaamheden van de consultants.

Tot je taken behoren o.a.

  • Bewaken van de kwaliteit van de projecten
  • Kandidatenbeheer
  • Afspraak- en agendabeheer
  • Procesbewaking
  • Levert de basis voor een offerte en andere voorstellen aan
  • Redigeren van cv’s, offertes, trainingsmateriaal en andere documenten
  • Coördineren van testen en rapporten
  • Coördineren van overeenkomsten
  • Facturatie
  • Debiteurenbewaking, nabellen debiteuren
  • Bijeenkomsten organiseren, budget bewaken en de coördinatie verzorgen, ook af en toe avonden inzetbaar.
  • Notuleren en uitwerken van vergaderingen
  • Zorgen dat binnen het pand er netjes uitziet en evt facilitaire taken oppakken en uitbesteden.
  • Jaarcontract, salaris €3000,- – €3500,- obv 40 uur.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Heb je de gevraagde ervaring? Dan kom ik heel graag met je in contact. Stuur je cv met foto en met een motivatie naar madeleine@meijerrecruitment.nl