Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office manager/PA

Voor een snel groeiend en internationaal bedrijf in Amsterdam (Schiphol) zoek ik een enthousiaste, representatieve, flexibele en positieve, organisatorisch sterke dame die snel overzicht kan creëren, structuur in een bedrijf kan bewaren, het heerlijk vindt om in een dynamische werkomgeving te werken en zeker al wel een paar jaar ervaring heeft in de zakelijke dienstverlening. Je gaat meegroeien in een bedrijf wat in het najaar gaat verhuizen naar de Zuidas. Belangrijk is dat je Engels goed is in woord en geschrift.

Vind jij het heerlijk om een groot verantwoordelijkheidsgevoel te hebben, mee te denken en er samen voor gaan?

 

Je taken zullen bestaan uit:

-Reizen boeken

-Ondersteunen van de CIO, COO, de HR directeur, IT directeur en de Legal counsel.

-Agendabeheer

-Telefoon, gasten ontvangen

-Bijeenkomsten organiseren

-Alle voorkomende werkzaamheden

-Zorgen dat alles vlekkeloos verloopt voor iedereen en je het aanspreekpunt en middelpunt van het bedrijf bent.

-Ervaring in de profit sector is een must, naast vloeiend engels.

-Salaris €3000,- – 3900,- obv 40 uur, afhankelijk van je werkervaring.

-Vaste baan, eerst jaarcontract.

 

Zie jij jezelf dit doen en ben je op zoek naar een vaste baan? De functie is voor 32 uur per week, 4 dagen. Als je de gevraagde ervaring hebt zie ik heel graag je cv met motivatie tegemoet!

Je kan het mailen naar madeleine@meijerrecruitment.nl