Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office manager (tijdelijk)

Ik ben op zoek naar een veelzijdige, energieke, zelfstandige en pro actieve office manager voor een erg leuk en interessant bedrijf in Utrecht (Papendorp). Het gaat om een tijdelijke invulling voor zwangerschapsverlof per half november tot zeker eind maart. De functie is voor minimaal 28-32 uur werken, hybride in te vullen.

Ik zoek die echt regeltante die zich nergens te goed voor voelt. Iemand die het werk ziet liggen, die houdt van de pennen en potloden bestellen tot het ontzorgen van het management team in bijv aanbestedingsprocedures waarin je helpt met het verzamelen van documenten, zorgen dat alles op tijd wordt ingediend, mensen aan jun jasje trekt. Hier wordt verwacht dat je goed na- en meedenkt in het hele traject, ook als de opdracht binnen is. Zo heb je een mooie samenwerking met elkaar.

Daarnaast mag je de verhuizing gaan coördineren en regelen van het nieuwe pand in Papendorp waar ze begin december de sleutel van krijgen.

 

Andere taken:

-Verantwoordelijk voor het aannemen van de telefoon.

-Verwerking van in- en uitgaande poststukken.

-Voorraadbeheer heel breed

-Bijeenkomsten organiseren

-Cv’s om andere format zetten.

-Je bent betrokken bij de hele organisatie en jij weet met iedere vraag wel raad of door te verwijzen waar nodig.

-Het coördineren van attentie, jubilea, kennismakingsgesprekken voor nieuwe medewerkers, slim agendabeheer van de managers, vergaderlocaties zoeken en boeken.

 

Je wordt gedetacheerd voor de hele periode of je kan als ZZP’er aan de slag.

Tarief voor ZZP max €45,- excl btw. Salaris voor deta; €3000,- tot €3500,- obv 40 uur.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen en heb je minimaal 3 jaar ervaring als office manager? Stuur dan je cv naar madeleine@meijerrecruitment.nl

Of bel voor meer info over het bedrijf en de vacature. Ik kan je een uitgebreid profiel mailen.

Tel: 06-26764685