Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Personal Assistent

 

Ik ben op zoek naar een Topper. Een Personal Assistent die voor een groot en internationaal bedrijf in Amsterdam wil werken. Belangrijk is dat je Engels goed is! Je komt te werken voor 2 partners. Daarnaast heb je ook een coachende rol naar teamsecretaresses. Het bedrijf is goed te bereiken met OV. Er is ook een parkeergarage onder het pand (kosteloos).

 

De functie bestaat uit heel veel regelen en organiseren zoals:

  • Complex calendar management
  • Supporting the preparation of business plans and budgets
  • Assisting in supplier management, including invoicing and expenses handling
  • Assisting in analysing project costs
  • Supporting of workforce management
  • Supporting the implementation of continuous improvement plans
  • Other filing and administrative tasks

 

Ben jij die HBO’er communicatief sterk is, proactief, snel kan schakelen, snel overzicht heeft, veel ervaring in een ondersteunende functie en je prima redt in het Engels? Dan kom ik graag met je in contact.

 

Salaris is max 3600,- obv 37,5 uur. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Vaste baan voor 4 of 5 dagen per week.

Ben jij dit helemaal en heb je interesse? Dan zie ik heel graag je cv met foto en motivatie tegemoet! Dat mag naar Madeleine@meijerrecruitment.nl of bel: 06-26764685