Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Office assistant

Voor een bedrijf in Utrecht, wat goed te bereiken is vanaf de A2 en met het OV, zoek ik een telefoniste/receptioniste/facilitair medewerker per half december of begin januari tot eind februari en na februari kan je langer blijven voor de ondersteuning van twee projectsecretaresses.  De functie is voor 4 dagen in de week, maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 08.30u – 17.00u. Ik zoek iemand die zeer dienstverlenend is, zich nergens te goed voor voelt, iemand die werk ziet, houdt van aanpakken en enthousiast en integer is en die het leuk vindt om dit werk te doen.

 

Tot je taken behoren:

-ontvangen van gasten

-telefoon

-klaarmaken van vergaderzalen

-lunches regelen

-mailbox beheren

-bestellen van kantoorartikelen en drukwerk

-verantwoordelijk voor de ondersteuning van de afdeling en organisatie

-na februari ondersteunen van de projectsecretaresses in de breedste zin van het woord.

-Salaris is €2600,- obv 36 uur, als je langer blijft dan eind februari ga je een schaal omhoog.

-Belangrijk is dat je met MS Office kan werken

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen en heb je de gevraagde werkervaring dan zie ik graag je cv met foto en motivatie op de mail. Ik kom graag met je in contact. Mail: Madeleine@meijerrecruitment.nl