Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Interim management assistent

Voor een stichting in Utrecht ben ik per direct op zoek naar een ervaren management assistent die het heerlijk vindt om te regelen en te organiseren en er voor te zorgen dat het management zijn of haar werk kan doen. Je moet echt zelf startend zijn, pro actief; zelf werk zien en oppakken. Er werken 20 man en het is een leuke, platte organisatie. De functie is voor 24-32 uur.

Vind jij het heerlijk om te ontzorgen zodat het MT (6 man) hun werk kunnen doen? Lees dan verder….

 

Taken:

-Agendabeheer

-Agenda voorbereiden

-Afspraken maken extern

-MT voorbereiden

-Notuleren

-Kadootjes/bloemen regelen wanneer nodig.

-4x per jaar is een een bestuursvergadering die online genotuleerd moet worden.

-Meedenken over het functieprofiel en de invulling ervan.

 

De functie is voor ziektevervanging voor ongeveer 3 maanden, 24/32uur, optie tot verlenging. Het kan zijn dat je het werk zo goed doet en 24 uur genoeg is, daar zijn ze nog een beetje zoekende in. Hybride werken is zeker bespreekbaar. Het bedrijf is het beste bereikbaar per OV of fiets. Parkeren is kostbaar.

Interesse? Mail je cv naar Madeleine@meijerrecruitment.nl