Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Management assistent

Voor een bedrijf in Amersfoort ben ik op zoek naar een interim management assistent die de spil van de organisatie is. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve- en secretariële ondersteuning van de ontwikkelings – en projectmanagers evenals de overige collega’s. Er werken in totaal 10 man. Het gaat om 16 uur in de week, dat kan in 4 ochtenden of 1 dag en 2 ochtenden, zolang je maar op kantoor aanwezig bent.

Je bent iemand die het overzicht bewaakt, goed kan luisteren, communicatief sterk is, doorvraagt, die tegen veel deadlines kan en het leuk vindt om alles te regelen en te organiseren voor het bedrijf. Het is belangrijk dat je ambitieus bent, goed kan samenwerken, goed je grenzen kan aangeven en samen wil werken aan een mooi en groeiend bedrijf.

Het is uiteraard belangrijk dat je Nederlands erg goed is in woord en geschrift.

 

Je taken bestaan uit:

  • Agendabeheer van de managers en van de overige medewerkers
  • Agenda opstellen
  • Telefoon
  • Beheer van het relatiebestand
  • Je organiseert workshops, evenementen, projectbezoeken, informatiebijeenkomsten, excursies in samenwerking met de andere collega’s
  • Bijhouden van de activiteitenplanningen, capaciteitsplanningen en verkoopoverzichten
  • Redigeren en controleren van de huisstijl
  • Correspondentie
  • Aanspreekpunt voor externe contacten
  • Stukken verzamelen en stukken opmaken en zorgen dat alles op tijd binnen is.
  • Overzicht bewaken

 

Het gaat om een tijdelijke interim opdracht voor een ZZP’er voor ong drie maanden. Het tarief is €70,- excl btw en excl reiskosten. Hybride werken is geen optie. Voorkeur iemand uit de omgeving van Amersfoort die de markt een beetje kent en niet ver hoeft te reizen.

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Mail dan je cv naar Madeleine@meijerrecruitment.nl en ik bel je snel terug met meer informatie over het bedrijf.