Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Management assistent

Voor een internationaal bedrijf in Nieuwegein zoek ik per augustus/september een enthousiaste, sprankelende menior secretaresse/management assistent uit de profit sector die het fijn vindt om te ontzorgen, te regelen, dienstverlenend te zijn, snel kan schakelen, oplossingsgericht is en secuur kan werken. Ik zoek een menior secretaresse die erg handig is met Word, Excel en Powerpoint en graag de coördinerende rol van het secretariaat op zich wil nemen.

Het is jouw verantwoordelijkheid om efficiënt, effectief, proactief en accuraat uitvoering te geven aan alle voorkomende secretariële en organisatorische werkzaamheden. De ondersteuning is erop gericht om ervoor te zorgen dat het management, de buitendienstmedewerkers en de interne commerciële afdelingen optimaal ondersteund worden. Werkzaamheden zijn onder andere:

  • Agendabeheer / vergaderingen voorbereiden;
  • Organiseren van evenementen;
  • Boeken van reizen (uitzetten bij reisbureau);
  • Hotelovernachtingen boeken voor collega’s in binnen- en buitenland;
  • CRM systeem onderhouden en inzetten voor bepaalde correspondentie;
  • Ondersteunen bij vertalingen, rapporten / presentaties opstellen / redigeren;
  • Facilitaire activiteiten;
  • Kantoorartikelen bestellen;
  • Correspondentie verzorgen voor het managementteam;
  • Mailingen naar klanten versturen;
  • Vervangen van de gastvrouw bij afwezigheid;
  • Verzorgen van relatiegeschenken en bedrijfsdrukwerk.

 

Het gaat om een functie voor 4 dagen, 32 uur per week, werkdagen: maandag en donderdag is een must, de rest in overleg. Belangrijk is dat je Nederlands en Engels goed is in woord en geschrift. Salaris max €3400,- obv 40 uur. Het gaat om een vaste baan.