Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Management assistente (interim)

Voor een investeringsmaatschappij in Utrecht ben ik op zoek naar een management assistente die het heerlijk vindt om operationeel bezig te zijn binnen een bedrijf wat ontzettend druk en in beweging is. Het gaat om een internationaal bedrijf dus je engels moet goed zijn. Ik zoek iemand die samen met nog twee andere collega’s snel overzicht heeft, werk uit handen kan nemen en verlichting op de afdeling kan brengen. Iemand die zich nergens te goed voor voelt, lekker recht door zee is en communicatief sterk is. De opdracht is voor 32 uur, 40 uur mag ook, als je maar de maandag beschikbaar bent. Voorkeur vrijdag vrije dag. Alle dagen op kantoor werken, samen met je collega is wel een must in deze periode.

 

Je taken bestaan vooral uit complex agendabeheer voor drie managing partners die veelal met projecten bezig zijn, afspraken maken, notuleren, gasten ontvangen, reizen boeken, vergaderzalen klaar maken, af en toe koffie inschenken, water klaarzetten, opruimen etc. Je werkt met drie collega’s bij business support, het is fijn als je werk van elkaar kan overnemen bij drukte en vakantie, dat je ziet wat er gedaan moet worden en je kan levelen met je collega’s, dan heb je een leuke opdracht!

 

ZZP tarief €65,- /70 euro of detachering. Het gaat om een ziektevervanging voor minimaal 2 maanden, wellicht langer.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Mail dan je cv of stuur een appje, dan bel ik je om meer te vertellen.