Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Officemanager – 32 uur –

Voor een internationaal bedrijf in Amsterdam centrum zoek ik een officemanager voor 32 uur per week. (vaste baan) Deze functie kan niet standaard hybride maar af en toe thuiswerken is zeker mogelijk.

Jouw verantwoordelijkheid is om het kantoor in alle facetten te organiseren en regelen. Jij bent verantwoordelijk dat alles goed loopt, de agenda kloppend is, de bestellingen gedaan worden, lunch geregeld wordt etc. Je hoeft dat niet eens zelf te doen, je mag er ook iemand voor aanwijzen, dat is aan jou. Zolang jij het overzicht maar houdt en in de gaten houdt of iedereen zich aan de afspraken houdt. De functie brengt veel vrijheid van indelen met zich mee. Ik zoek dus wel echt iemand die goed zelfstandig kan werken, nauwkeurig werkt, goed overzicht kan bewaren, andere mensen durft aan te spreken en de engelse taal goed beheerst.

Een stukje leidinggeven moet wel in je bloed zitten, evenals het overzicht houden en goed prioriteiten weten te stellen. Het bedrijf is goed te bereiken met ov, fiets, auto maar je kan niet standaard parkeren voor de deur.

 

Taken:

-Ontvangen van gasten

-Website, LinkedIn bijhouden

-Agendabeheer

-Evenementen en congressen organiseren

-Mail

-Lunch regelen

-Facilitaire zaken van het pand regelen

 

Het gaat om een vaste baan. Het salaris is max € 4400,- obv 40 uur. Heb jij interesse in deze leuke, veelzijdige functie en kan jij makkelijk met ov of fiets naar Amsterdam centrum komen? Dan zie ik graag je cv! Je kan het mailen naar Madeleine@meijerrecruitment.nl