Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Officemanager

Een hele leuke baan binnen een klein team bij een bedrijf in Den Haag. Een baan waarin je alles mag regelen en organiseren, jij bent de spil van het bedrijf. Je ondersteunt de directeur, maar neemt ook de telefoon aan, doet de post en je hebt uitvoerende & secretariële werkzaamheden. Ook plannen en organiseren van het trainings- en eventprogramma’s horen erbij! Echt een superleuke baan, leuke collega’s, leuk bedrijf en een vaste baan! Ben jij lekker pro actief, dienstverlenend, ondernemend en enthousiast? Zoek jij een baan die je jezelf helemaal eigen kan maken en er wat moois van kan maken?

Lees dan snel verder voor de werkzaamheden:

 

Wat je gaat doen:

  • Je hebt een gevarieerd takenpakket zoals het ondersteunen van de directeur met agendabeheer, het aannemen van de centrale telefoon, postverwerking, onderhouden van contact met opdrachtgevers over agenda-technische zaken en het uitvoeren van diverse uitvoerende, administratieve en secretariële werkzaamheden.
  • Je werk bestaat daarnaast uit de coördinatie, planning en organisatie van het trainings- en eventprogramma’s. Je plant o.a. trainingen en andere events in, houdt aanmeldingen bij, nodigt de deelnemers van trainingen en bijeenkomsten uit, verwelkomt hen, je regelt een cateraar, en voert nazorgwerkzaamheden rond evaluatie, administratie en facturatie uit. Ook bied je ondersteuning bij de organisatie van (grote terugkerende) events.
  • Tenslotte verzorg je diverse praktische en facilitaire zaken, zoals het voorraadbeheer, de boodschappen etc.

 

Wat wij zoeken:

  • Je wordt blij van plannen, organiseren en ondersteunen
  • Je werkt graag zelfstandig, en je bent nauwkeurig, betrouwbaar en integer.
  • Je bent oplossingsgericht en flexibel.
  • Je bent zowel mondeling als schriftelijk vaardig in het Nederlands en je vindt het leuk om met collega’s en opdrachtgevers contact te hebben.
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office en je bent een ster in Excel en Word.

Wat wij bieden:

  • Een afwisselende baan waarin je de spin in het web bent voor 32-40 uur. Wel op kantoor, hybride niet mogelijk
  • Veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid
  • Een professionele werkomgeving met een jong en ambitieus team en een open cultuur
  • Een prima salaris tussen de €3000,- en €4000,- (afhankelijk van je werkervaring) een goede pensioenregeling en uitstekende overige arbeidsvoorwaarden

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Dan zie ik heel graag je cv met foto tegemoet! Dat kan naar Madeleine@meijerrecruitment.nl of bel: 06-26764685 voor meer informatie over het bedrijf en de functie.