Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Procesondersteuner/administratief medewerker 24/32u

Voor een maatschappelijk betrokken, klein bedrijf die kwaliteitsvraagstukken voor bedrijven in de zorg doen in Utrecht, ben ik op zoek naar een administratief/secretariële ondersteuner. Een kandidaat die heel erg handig is met verschillende computersystemen en nieuwe systemen ook weer snel oppakt. Ben jij daar handig in en vind je het ook leuk? Lees dan snel verder.

 

Je zal starten met vooral administratieve werkzaamheden om alles weer op de rit te krijgen. Projecten aanmaken, mutaties verwerken en klantdossiers inrichten en bijhouden, complexe ondersteuningsvraagstukken zijn een groot onderdeel van je werk. Dit doe je samen met nog een collega waarbij ieder zijn eigen takenpakket heeft. Wanneer alles weer helemaal op de rit is, komen er steeds  meer veelzijdige regeltaken bij, waarbij je projectmanagers en adviseurs gaat ondersteunen, organiseren en faciliteren van trainingen, bijeenkomsten en evenementen gaat organiseren, aanspreekpunt bent voor klanten, beheren van de agenda van de directeur en secretariële ondersteuning aan het team.

 

De functie is voor 24 – 32  uur per week. Starten in overleg, salaris max €3378,- obv 36 uur. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 13e maand, pensioen, reiskosten, hybride werken, jaarcontract met de intentie tot verlenging.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Ben jij die administratieve bikkel die het heerlijk vindt om alles uit te pluizen? Mail dan je cv naar Madeleine@meijerrecruitment.nl en ik bel je snel met meer info over de functie en het bedrijf.