Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Procesondersteuner/administratief medewerker 24/32u

Voor een maatschappelijk betrokken, klein bedrijf die kwaliteitsvraagstukken voor bedrijven in de zorg doen in Utrecht, ben ik op zoek naar een administratief/secretariële duizendpoot. Een kandidaat die heel erg handig is met verschillende computersystemen en nieuwe systemen ook weer snel oppakt. Ben jij daar handig in en vind je het ook leuk? Heb jij gevoel voor humor? Lees dan snel verder.


Wat ga je doen?

In de rol van procesondersteuner/administratief medewerker bij Perspekt verricht je administratieve- en secretariële werkzaamheden. Je ondersteunt onze projectmanagers en adviseurs, maakt auditprojecten aan, richt klantendossiers in, regelt hotelovernachtingen, verwerkt mutaties en bent het eerste aanspreekpunt voor zowel klanten als auditoren. Je organiseert en faciliteert trainingen, bijeenkomsten en evenementen, regelt locaties, zorgt voor materialen, regelt de voorzieningen en informeert de deelnemers.

Je beheert de agenda van de directeur/bestuurder en je biedt secretariële ondersteuning aan het team.

Wat breng je mee?

Klantgerichtheid is voor jou vanzelfsprekend. Je haalt voldoening uit het ondersteunen van je collega’s. Je bent sociaal en gericht op samenwerking. Je bent enthousiast en in staat om complexe ondersteuningsvraagstukken tot een goed einde te brengen. Door jouw oog voor detail zorg je dat de interne processen goed verlopen en wanneer je mogelijkheden voor verbetering ziet, laat je dat horen. 

Kennis en ervaring 

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in het werken met (complexe) processen;
  • Je hebt affiniteit met de (langdurige) zorg;
  • MS Office heeft geen geheimen voor jou;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Competenties 

  • Je bent accuraat en je weet het overzicht te behouden;
  • Je kunt uitstekend plannen en organiseren;
  • Je bent punctueel & kwaliteitsbewust;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent klantgericht;
  • Je bent initiatiefrijk.

Wat bieden zij?

Zij bieden een afwisselende baan van 24 – 32 uur per week voor de duur van een jaar, met uitzicht op verlenging. Dit mag je verwachten:

  • Een uitstekende werk-privé balans.
  • Hybride werken: wij werken zowel vanuit ons kantoor in Utrecht als vanuit huis.
  • Een inspirerend team met enthousiaste en vakbekwame collega’s.
  • Een marktconform salaris op basis van opleiding en ervaring van maximaal € 3.378 obv 36uur.
  • Een 13e maand.
  • Reiskostenvergoeding met daarbij de keuze voor vervoer per auto of met openbaar vervoer.

 

Zie jij jezelf dit helemaal doen? Mail dan je cv naar Madeleine@meijerrecruitment.nl en ik bel je zsm met meer info over het bedrijf en de vacature.