Voor secretariële en managementondersteunende professionals

Management asistent

Voor een internationale profit organisatie in het zuiden van het land, ben ik op zoek naar een doortastende management assistent die het heerlijk vindt om het overzicht voor een zestal managers te houden. Voor de één werk je meer dan voor de ander en dat maakt het leuk en afwisselend. Houd jij van hectiek en ben jij die echte regelaar en goed in organiseren en plannen? Vind jij het fijn om lekker op kantoor te werken ipv thuis?

Het gaat om een vaste baan voor 36 uur, vier dagen per week, op kantoor.

Dan ben ik geïnteresseerd in jou! Hieronder het profiel;

 

Je taken zijn onder andere:

  • Agendabeheer voor de directieleden en het plannen van vergaderingen.
  • Het ontvangen van bezoekers en zorgen voor een professionele ontvangst.
  • Het beheer van het wagenpark, van inkoop tot administratie.
  • PowerPointpresentaties voorbereiden en zorgen dat presentaties tot in de puntjes verzorgd zijn.
  • Het organiseren van zakenreizen en het regelen van alle praktische zaken rondom deze reizen.
  • Telefonische en schriftelijke communicatie in zowel het Nederlands als Engels.
  • Het beheren van het archief, het deponeren van jaarrekeningen en het doorvoeren van wijzigingen in het Handelsregister.
  • Bereid zijn om bij gelegenheid buitenlandse gasten te ontvangen en begeleiden tijdens de introducties op het hoofdkantoor.
  • Het organiseren en verzorgen van kleine evenementen op het hoofdkantoor..

Door de internationale groei van het bedrijf kan het zijn dat je regelmatig in het Engels moet communiceren, maar ook de administratieve ondersteuning bij de dagelijkse processen is een essentieel onderdeel van jouw werk.

 

Het bedrijf heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden, het salaris is max €5000,- obv 36 uur.

 

Wil jij meer weten of het bedrijf en de vacature? Mail dan je cv naar Madeleine@meijerrecruitment.nl en ik bel je zsm met alle informatie!